vraagje.

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Ad Tuit
Berichten: 83
Lid geworden op: 26-07-2009 14:46

vraagje.

Bericht door Ad Tuit » 15-10-2010 18:24

Een klein vraagje aan iedereen bestaat deze site nog wel.
Is lang geleden dat er iemand hier was.
Geen reacties op tourritten van jasper van pasgeleden .
Of zien wij dit weer verkeerd.
Graag reacties van iedereen zodat het weer leuk wordt op de cc fan site club.
Groetjes Ad en Ellen.
De reis ergens naar toe is even belangrijk als de bestemming zelf

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 15-10-2010 22:04

ik ben nog wel eens op t forum maar aangezien er niet veel verandert houd t voor mij ook op.

ik heb al enkele keren geprobeert een ritje te gaan rijden maar niemand meld aan of reageert op de poll.

maarja dat zal wel aan mij liggen ofzo of willen de mensen op t forum alleen maar strak georganiseerde ritten rijden???

grtz,
peter
Afbeelding

two-07-ccats
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-06-2008 20:10

winterslaap

Bericht door two-07-ccats » 15-10-2010 23:33

Maak jullie geen zorgen. Aan het eind van het cabrioseizoen is het altijd zo. Uit ervaring weet ik dat het in maart weer begint te kriebelen en dan komt alles weer goed.
vr gr

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Bericht door Snoepje » 16-10-2010 02:38

Volgens mij bestaat het allemaal nog wel.
Zelf ben ik ook heel druk met een hoop andere zaken dan het cabrio rijden en het praten op dit forum. Ik heb al maanden niet meer geschreven, want ik kom er gewoon niet aan toe.

Voor de tourrit van Jasper had ik hem via Hyves nog aangegeven wel interesse te hebben, maar ik ga niet met drie auto's rijden.

Die lichtjesroute had ik best willen rijden. Zoals misschien bekend vind ik het persoonlijk wel prettig als de rit georganiseerd is. Zo van, we rijden aan en we zien wel, nee's niks.... Dat doe ik dan liever ff gewoon alleen.

Ook mijn lampenproject ligt stil. Wil nog steeds Angel Eyes koplampen, de zijknipperlichten zijn niet goed (water erin) en ook het derde remlicht zit water in. Binnenkort toch maar eens mee aan de slag.

Ik vond het dit jaar trouwens een matig cabrio jaar. Te heet of te nat. Ik heb maar 18000 kilometer gereden (okt-okt). Tegen ruim 20000 de afgelopen jaren.

Groet,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 17-10-2010 10:06

Beste forumbezoekers....tja het valt idd op dat het de laatste tijd wat rustig is. Ik ben het eens met Bert dat er aan het einde van het seizoen altijd een winterslaapje ontstaat.
Verder hebben we natuurlijk in korte tijd een aantal ritten achter elkaar gehad en heeft ieder van ons zoals Jeroen al aangeeft naast Cabrio rijden nog andere hobbies die de nodige tijd in beslag nemen.
Voor onszelf is dat in ieder geval zo.....

De opmerking over de spontane ritten deel ik niet helemaal......ik denk dat het toevallig kan uitkomen dat er iemand zin heeft om spontaan mee te rijden maar je moet op zo'n vrijblijvend oproepje geen massale respons verwachten. Als er dan 3 mensen reageren en je zegt tja dat is de moeite niet...dan is het voor mensen die tijd gereserveerd hebben ook niet leuk om te horen .....verder moet ik eerlijk bekennen dat ik van vele plannen ook pas laat op de hoogte was. Als je alle forumleden wilt bereiken is het handiger om even een mailtje te sturen zodat de activiteit op de site geplaatst kan worden en evt. in een mail rondgestuurd kan worden.

Ben gerust, er komen nog steeds nieuwe aanmeldingen, volgend jaar bestaat de 206CC 10 jaar dus genoeg gelegenheid om wat moois te organiseren.

greetz
Ralf
CC's make the world a better place!

Roel
Berichten: 135
Lid geworden op: 20-02-2010 09:22

Bericht door Roel » 17-10-2010 19:56

De meeste zijn vast hun wintersportvakantie al aan het inplannen of hebben andere activiteiten en hobby's.
Bij mijzelf is het er nog niet van gekomen, maar ja ik kijk wel uit naar het volgende seizoen.

En 10 jaar 206CC is zeker wat moois om te vieren, ben zeer benieuwd wat er zal worden georganiseerd misschien een idee om alvast enige ideeën uit te gaan wisselen om het forum ?

Gast

Bericht door Gast » 19-10-2010 19:29

Ja hoor, ik kijk toch ook wel regelmatig op dit forum.
Maare, ik betrap me er op dat het de laatste tijd wat minder is.
(zou het aan het weer liggen...?!). Maar goed, tot spoedig maar (mooi)weer!

Groeten Joris.

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 19-10-2010 19:29

Ook met een paar auto,s kun je veel plezier hebben aan een toer.
Elkaar op bellen,en spontaan een toer rijden,en dan maar zien waar men beland.

Gr Rob

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 20-10-2010 23:19

:D :D :D :D :D :D :D

Ahh het is bijna weer Maart 8)

Fijne winterslaap allemaal en rij voorzichtig met jullie mooie CCtjes :lol:

Ik heb nog een mooie Astra TwinTop te koop full opties

2008

19000km

groetjes :arrow:
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

Tonee
Berichten: 67
Lid geworden op: 27-09-2009 21:32

Bericht door Tonee » 21-10-2010 08:14

Volgens mij kan je aan de reacties inmiddels wel zien dat hier regelmatig gekeken wordt, maar als er niets "nieuws" te zien is dan is men (including me) weer snel vertrokken.

Idd jammer dat er relatief weinig samen gereden is, maar voor veel mensen is het een voorwaarde om op tijd te weten waar ze aan toe zijn in verband met allerlei andere afspraken. Altijd goed om iets te plannen ongeveer een maandje vooraf, met een uitwijkoptie van een week later bij slecht weer.
207CC Premiere

Plaats reactie