Peugeot meeting 2011

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
nec99
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-03-2010 10:22

Peugeot meeting 2011

Bericht door nec99 » 05-03-2011 17:51

Beste Peugeot CC leden, ook dit jaar organiseren wij een Peugeot meeting.
Dit jaar hebben wij weer voor de locatie Peugeot Experience in Breukelen gekozen.
De meeting zal zijn op zaterdag 28 mei 2011.
Ik zou het geweldig vinden als er CC leden bij deze meeting kunnen zijn, de dagindeling is nog niet helemaal klaar maar het wordt een gezellige meeting met technische hulp van een Peugeot dealer, dus als je vragen heb bijvoorbeeld over je navigatie, geeft dat dan aan mij door.
Volgende week volgt de definitieve dagindeling en wij maken een site waar je kan aanmelden.

Groet
Eric

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 06-03-2011 10:55

Ik zet het in mij agenda,leuk idee met verschillende Peugeot,s bij elkaar.

Gr Rob

nec99
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-03-2010 10:22

Bericht door nec99 » 13-03-2011 16:43

De site www.peugeotmeeting.nl is klaar en je kan je aanmelden voor deelname bij de meeting 28 mei 2011 bij Peugeot Experiece in Breukelen.
Op de site staat ook het progamma.

jrtx081
Berichten: 123
Lid geworden op: 07-09-2008 13:47

Bericht door jrtx081 » 14-03-2011 19:15

Als ik nog een Peugeot had was ik zeker gekomen :D

groet
Jasper 206 cc, Megane CC, 307 CC, Vw Eos, Zilvere Opel Astra Twintop, a4 Cabrio, Mini cabrio, a4 cabrio new model, 911 cabrio, 370z, Vw eos

nec99
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-03-2010 10:22

Bericht door nec99 » 17-03-2011 16:15

Peugeot's zijn nog steeds te koop hoor.

robcctje
Berichten: 83
Lid geworden op: 20-06-2008 19:43

Bericht door robcctje » 17-03-2011 19:41

Of een huren :D

Gr Rob

nec99
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-03-2010 10:22

Bericht door nec99 » 14-05-2011 21:02

Agenda
10.30u-11.00u : Aankomst deelnemers
...aanmelden, parkeren, koffie & thee

11.00u-11.30u : Start clubdag
...welkom, agenda, prijsvraag foto's inleveren, rondvraag

11.30u-12.30u : Leden onder elkaar
...kennismaken, bijpraten, PEX bekijken, voorjepeugeot.nl stand

12.30u-13.15u : Lunch (gratis)
...broodjes, drinken, fruit

13.15u-15.00u : Show, Shine, Tuning, Drive, Specs
...show contest | prijs voor mooiste deelnemerauto
...shine demo | Smartwax poetsdemo
...demo glas| Autotaalglas deme ruitreparatie en vervanging
...drive demo | Proefrit demo RCZ 200 pk
...specs | Nefkens technische vraagbaak en hulp

15.00u-15.30u : Afsluiting
...groepsfoto, prijsuitreikingen, vertrek

Tonee
Berichten: 67
Lid geworden op: 27-09-2009 21:32

Bericht door Tonee » 18-05-2011 08:12

Wij hebben net ingeschreven, tot nu toe de enige CC. Er komen toch nog wel meer mensen (van dit forum) met een CC?
207CC Premiere

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 18-05-2011 09:16

Ik kan helaas niet want dat weekend is het ele rally.
Volgende keer mischien. Van een andere club kwamen er wel cc's geloof ik.

Veel plezier en maak wat mooie foto's.
Afbeelding

nec99
Berichten: 17
Lid geworden op: 24-03-2010 10:22

Bericht door nec99 » 25-05-2011 14:00

Aanstaande zaterdag is het dan zover!

De aanmeldingen zijn goed verlopen en de laatste voorbereidingen zijn in volle gang! De weersverwachtingen zijn ook goed! Alle ingredienten voor een leuke dag Peugeotliefhebber bij Peugeot Experience in Breukelen.

Het programma is helemaal geupdate zodat iedereen een indicatie heeft van wat er allemaal verwacht wordt!

Hierbij nog wat specifieke puntjes voor zaterdag:
Aankomst:
Iedere deelnemer aan de meeting dient zich aan te melden aankomst op het parkeer terrein van Peugeot Experience. Je krijgt dan een perkeerplek toegewezen en uitleg over de dag met het programma. Peugeot Experience heeft binnen voor iedereen koffie, thee en een stuk cake klaar staan. Vanaf 10.00 is de poort open, zorg dat je op tijd bent, er zijn veel aanmeldingen dan kunnen we rustig iedereen verwelkomen.
Start:
Om 11.00 staat de verwelkoming gepland door Eric (NEC99) en mijzelf (Ralf). Dit is op de tweede etage van Peugeot Experience, in de grote vergaderzaal (rechts). Via de lift te bereiken of via het trappenhuis (achter de bar). Gezien het grote aantal zullen we niet voor iedereen een zitplaats hebben, graag ook gebruik maken van de tafels of langs de kant staan. We zullen tijdens de start iedereen voorstellen van de CREW, Workshops en het programma even doorlopen. We zullen ook de winnaar van de foto prijsvraag bekend maken, en heirvoor ie een leuke attentie!
Leden onder elkaar:
Na de start, die we niet te lang zullen maken, kunnen de leden gezellig samen nog even kennismaken, Peugeot Experience even bekijken op hun gemak, of nog even hun Auto mooi maken voor de middag! De zullen ondertussen rondlopen en de lunch klaar maken.
Lunch:
De lunch wordt aangeboden door onzelf en zullen deze beschikbaarstellen in de kleine vergaderruimte (links), dat is de ruimte naast de welkomstruimte. We zullen de lunch op schalen presenteren, zodat iedereen zelf alles kan pakken. We hebben de lunch aangepast op de aanmeldingen, en er zal voor iedereen 2 broodjes zijn, een stuk fruit, een hartigheidje, een blikje fris en flesje water. Koffie en thee zal de hele dag door Peugeot Experience verzorgd worden. Voor degenen die graag iets warms hebben, kunnen op eigen gelegenheid en kosten iets bestellen bij de bar van Peugeot Experience, o.a. soep, tosti's etc.
Middagprogramma
We hebben ons best gedaan om diverse partijen bereid te vinden om een demo/workshop/stand te presenteren zijdens het middagprogramma. Zo zal Smartwax een mooie poetsdemo geven en indien mogelijk wat kleine krasjes van leden machinaal verwijderen.
Autotaalglas, zal een demo ruitreparatie laten zien en ruitcontrole uitvoeren en kleine sterretjes verhelpen en adviseren.
Colorglo zal een demo geven op kleine interieurschades en adviseren. Nefkens zal aanwezig zijn voor technisch vragen en het uitlezen van storingen. Seddes Automotive zal aanwezig zijn voor leuke peugeot accessoires. En er zullen twee demo's ter beschikking gesteld worden voor leden om proef te rijden; de RCZ en de iON. Voor deze proefritten is een geldig rijbewijs nodig, dus vergeet die niet mee te nemen. De precieze voorwaarden zal Peugeot Experience op de dag zelf nog mededelen.
Tijdens het middag programma zullen Eric en ik ook de mooiste/apartste meeting auto bekend maken. leef je dus uit om goed op te vallen, we zullen er een mooie prijs voor beschikbaar stellen van voorjepeugeot.nl
Slot
Om 15.00 gaan we afronden, we gaan verzamelen voor een groepsfoto, reiken de prijs uit voor de mooiste deelnemers auto en hebben we nog een goodybag per auto! De goodybags zijn ook op basis van inschrijvingen per auto, beschikbaar gesteld door Peugeot Experience, Autotaalglas, Nefkens, Smartwax, Colorglo en voorjepeugeot.nl Vanaf 15.30 gaan we weer vertrekken voor uiterlijk 16.00 dan moet de poort weer dicht

We hopen er weer een leuke dag van te maken, waar iedereen vrijblijvend kan genieten van zijn en alle aanwezige Peugeot's! Plezier en ontspanning staat voorop, dus laten we er samen een gezellige dag van maken.

Mocht je op het laatste moment toch niet kunnen, laat het even weten, dan kunnen we hier rekening mee houden.

Zo, ik dacht wel dat dit het was. Mochten we iets vergeten zijn, dan merken we dat vanzelf

Plaats reactie