cabrio rit wie wil er een organiseren?

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

cabrio rit wie wil er een organiseren?

Bericht door 206cc » 26-05-2012 10:42

hallo mede forumleden,

zo als jullie weten is het een gratis club/ forum dus hebben we geen organisatie enz. dus de ritten die worden gereden komen van mede forum leden af.

het is altijd leuk als mensen in hun omgeving een mooie route uit zetten aangezien die ook de omgeving kennen zodat je de mooiste plekjes ziet waar je normaal niet snel langs zal rijden.

ik hoop dat er mensen zijn die zich aanbieden om een mooie rit uit te zetten. de uitleg over hoe een rit word gemaakt e.d. staat ook op het forum.

p.s. als je hulp vraagt op het forum over hoe je t moet doen zal er meestal een ervaren persoon zich wel aanbieden om te helpen of je krijgt tips.
Afbeelding

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 27-05-2012 14:35

goed initiatief...en mooie oproep.
In tegenstelling tot andere clubs zijn hier inderdaad de leden zelf aan zet als het gaat om tochten uitzetten....wie oh wie?
grtz
CCFever
CC's make the world a better place!

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

cabrio rit

Bericht door inprescom » 06-06-2012 23:31

Op 16 juni a.s. organiseerd Mobiliteitscentrum Van der Werf (peugeot dealer) een toerrit rond Oost-Gelderland.

Alleen jammer dat er alleen peugeots mogen inschrijven.

Kwam hen toevallig tegen op de site maar hou er wel rekening mee dat er onderweg activiteiten gedaan worden, this te hopen dat het geen verkapte puzzelrit is !!

Het inschrijven is gratis en misschien kunnen we met een aantal leden
meerijden, wie o wie heeft er interesse ?

groeten Andre
Altijd op zoek naar ......

hennie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-06-2008 17:04

peugeot toertocht

Bericht door hennie » 08-06-2012 09:13

Ik heb een mailing gehad van de dealer.

De route was eerder gepland op zaterdag 2 juni, maar is verschoven naar zaterdag 16 juni.
Het is inderdaad een toertocht met daarin een puzzeltocht. Als je de vragen gewoon negeert is het een gewone toertocht, alleen geen kans op een prijs :(
Inschrijven kan via: tourtocht@werfede.nl. Graag uw kenteken, naam, adres en het aantal personen vermelden. Na ontvangst van de inschrijving ontvang je een bevestiging.

Om 9.30 uur zijn de deuren geopend, de rit zal om 10.30 uur starten vanaf Van der Werf in Ede. Naar verwachting zal de rit rond 15.00 uur afgelopen zijn.

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 29-09-2012 23:42

nu de slechtere dagen er weer aan komen en er waarschijnlijk geen route meer gereden zal worden hoop ik dat er mensen zich geroepen voelen om een keer een mooie route uit te zetten om eens met een aantal club leden te rijden.

ik zal proberen volgend voorjaar weer eens iets te organiseren maar ik kan helaas niets beloven.

in mijn eerste jaar heb ik een route van de anwb gereden met een aantal leden (zie foto album taxandria route). met een klein beetje inspanning extra kan je er een leuk uitje van maken met een aantal leden...


mischien is het een idee om standaard een kleine compensatie in de kosten te bieden zeg 5 euro per auto die mee rijd voor de organisator van de rit.
aangezien er toch wat tijd en brandstof gebruikt word tijdens het voorbereiden en zo doende meer mensen te stimuleren om een rit uit te zetten.

volgend jaar zal ik de kempenroute waarschijnlijk gaan rijden (probeer de cc club er bij te betrekken) de uitdaging voor mij is om er stops in te plaatsen omdat ik meestal in 1 stuk door wil rijden.... en op het einde een mooie/ lekker dinner locatie.

groeten,
peter
Afbeelding

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

toerrit

Bericht door inprescom » 30-09-2012 01:15

Beste allemaal,

Helaas hebben we dit jeer geen toerrit mogen meemaken met de club,
we hebben zelfs overwogen om onze CC in te ruilen maar het open rijden is en blijft een beleving en sinds 1994 rijden we al cabrio.

Dit seizoen weer een aantal toerritten gereden in de Eifel en we hopen volgend jaar toch eindelijk eens de zgn. lavendel route te gaan rijden in Zuid Frankrijk.

Hoop jullie volgens jaar weer eens te mogen ontmoeten bij een rit, want de riiten die we gezamelijk gereden hebben zoals de peelroute hebben een onvergeten herinnering achtergelaten.

Groeten uit een herfstachtig Lienden.

André
Altijd op zoek naar ......

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Re: toerrit

Bericht door macpro » 30-09-2012 09:16

inprescom schreef:...en we hopen volgend jaar toch eindelijk eens de zgn. lavendel route te gaan rijden in Zuid Frankrijk....
Zeker doen!

Wij zijn deze zomer met de Peu naar Zuid Frankrijk gereden.
Ons hotel was La Bastide de Boulbon en van daaruit kon je leuke tochten maken.
Onder andere de lavendel buurt en het lavendel museum.
Maar ook de Mont Ventoux beklommen.

De heenreis hebben we in 2 dagen gedaan. Eerst gewoon naar een hotelletje in Moulins. De dag daarna binnendoor naar Boulbon. Was wel een uurtje of 8 rijden op die manier, maar de route is zo veel leuker dan de saaie snelweg.
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

hornsveld
Berichten: 49
Lid geworden op: 08-08-2014 18:43

Bericht door hornsveld » 10-08-2014 22:25

Hoi Alle,

Ik ben helemaal nieuw hier
Ik heb vorige week een mooie 307cc gekocht (as. vrijdag pas ophalen)
-
Ik heb hier voor een Mazda 6 gehad, en was redelijk actief op het forum.
Zo ook een leuke route uitgeschreven. (Gooi en Vechtstreek route)
Deze is alweer een jaar of 3 oud, zal hem uitgaan rijden en update waar nodig.
Zal deze tzt in de groep gooien voor een leuk toertocht
(eventueel puzzelrit erbij)

Ga jullie zeker zien op 1 van de meetings

Groet,
Erik 8) :lol:
Peugeot 308 CC Féline 1.6 THP automaat. Nav, 18inch, Grijs/wit leer, Trekhaak afn, parkeersensoren voor/achter, enzv....

hornsveld
Berichten: 49
Lid geworden op: 08-08-2014 18:43

Bericht door hornsveld » 05-10-2014 11:12

Staat er al iets in de planning ??
Is zo stil hier op de site :?
Peugeot 308 CC Féline 1.6 THP automaat. Nav, 18inch, Grijs/wit leer, Trekhaak afn, parkeersensoren voor/achter, enzv....

Plaats reactie