De verrassingsroute op herhaling

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
ak307cc
Berichten: 13
Lid geworden op: 12-08-2012 14:45

Bericht door ak307cc » 21-04-2013 10:14

Hallo, heb onderstaand smsje verstuurd. geen reactie gehad.
Nogmaals excuses, baal er enorm van. gister hele middag aan het poetsen geweest om de cc er top uit te laten zien :-(

moet helaas afmelden voor de cabriotour. Hele nacht ziek over de vloer Vind het heel vervelend, maar durf het niet aan zo :-( vr. Gr. Arjan (en Dennis)

Geniet ervan allemaal

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

geslaagde tocht

Bericht door ccfever » 21-04-2013 23:14

Ad en Ellen, beste overige deelnemers.....dank voor jullie gezelligheid en inspanning om er weer een mooie dag van te maken.
Top route, mooie sites en leuke stops.....prima geregeld.....greoetjes en tot een volgende keer,
Ralf
CC's make the world a better place!

Snoepje
Berichten: 75
Lid geworden op: 15-09-2008 23:11

Groot succes!

Bericht door Snoepje » 21-04-2013 23:28

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Ad & Ellen bedanken voor het feit dat zij de moeite hebben genomen een prachtige rit uit te zetten. Chapeau!

En ten tweede natuurlijk ook de andere deelnemers: Bedankt voor jullie gezelligheid. Naast de G van gezelligheid was het de G van genoten en de G van gelachen vandaag. En duidelijk dus niet de W van Willem ;-)

Er was een lekkere broodjeslunch voor een fijne prijs en het diner was helemaal buitengewoon lekker. Ik proef de caramel nog. Sowieso was het een erg leuke horecazaak met professionele eigenaren.

We gingen over mooie weggetjes langs water, over dijken en langs plassen. We zagen nesten ganzen met jongen (hoogtepuntje!!) en een fazant (die kennelijk toch niet dood wilde) om maar wat te noemen.

Zoef wilde na het vangen van een duif deze winter nu kennelijk weer een vogel vangen. Deze keer had ik er 1 tegen de voorruit... dat gebeurde toen Ralf en Ad besloten om de roadsters te laten "blazen"... Het zijn van DIE momenten... en gelukkig geen schade aan Zoef.
Ieder heeft weer mogen spelen met het geluid van de auto en kijk dat is ware fun.

Zoals gebruikelijk hadden we ook weer de nodige wielrenners die hier en daar voor de nodige krassen hadden kunnen zorgen. En nog ander fiets- en scootertuig, dat hier en daar wel een achterklep- of motorkapbezoek had kunnen opleveren. Het gebeurde gelukkig allemaal niet!

Dan nog even de balans opmaken... Welke auto's hadden we vandaag...
Dat waren:
2x Mercedes SLK
1x BMW Z4 3.0si
1x Peugeot 207
1x Peugeot 308 (tot en met de tweede tussenstop)

Ik leg het ff uit.... Volgens mij is dit vooral een Peugeot feestje normaliter... die waren in de minderheid vandaag,

Heel erg sneu voor Ad & Ellen....
En de grote vraag is nu voor mij..... Hebben evenementen van deze club nog wel bestaansrecht?... want hoe je het ook wendt of keert... dit waren té weinig auto's voor deze mooie rit. Een rit waar duidelijk veel tijd in is gestoken.

Dit gaat zo helaas geen Brabantrit II opleveren..... Ik zet hem weer in de ijskast voor dit jaar.

Cheers,

Jeroen
Sorry mensen, ik heb nu eenmaal een BMW.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

verrassingsroute op herhaling

Bericht door inprescom » 22-04-2013 14:40

Beste Ad en Ellen,

Bedankt voor de fijne rit, ook namens mijn stand-in Erik.

Alleen jammer dat mensen niet begrijpen dat er zoveel werk in gaat zitten om een route uit te zetten.

Zeker als er in totaal 15 auto's inschrijven wat al beperkt is en er maar 5 komen opdagen !!

Gelukkig hebben wij met deze groep zoals ik eerder heb mogen meemaken een fijne route gereden en het was weer lekker ontspannend.

Het zou jammer zijn als er geen enthousiaste mensen meer te vinden zijn ( zoals Ad en Ellen) die een route zouden willen uitzetten, maar mensen ik kan het me voorstellen dat er geen hordes staan te popelen op dit moment want bij dit aantal deelnemers zou ik er ook geen zin meer in hebben.

Helaas maar waar op 18 mei a.s. heeft Peugeot dealer van Hunnik 120 cabrio klanten aangeschreven voor het rijden van een puzzelrit, tot op
heden hebben zich 28 deelnemers ingeschreven. Ben zeer benieuwd hoeveel er op komen dagen ?

Wil nogmaals alle deelnemers bedanken voor de gezelligheid en ik hoop dat we elkaar toch nog gaan treffen deze zomer.

Groeten namens Erik en André
Altijd op zoek naar ......

Ad Tuit
Berichten: 83
Lid geworden op: 26-07-2009 14:46

verrassingsroute op herhaling

Bericht door Ad Tuit » 22-04-2013 18:48

Ook wij hebben gisteren genoten van de rit, alles klopte, eten prima, het weer prima en natuurlijk de mensen die er wel waren, gewoon gezellig spontaan, ongedwongen alles perfect, iedereen bedankt voor de gezellige dag, en Jeroen jij bedankt weer voor het lachen :lol: , je bent een echte komiek :lol:

Ook al was de opkomst mager, hoop afzeggingen door ziekte en ander dingen (Waar natuurlijk niemand wat aan kan doen) en wel erg weinig aanmeldingen. Zulke dingen gebeuren nou eenmaal, bij de ene rit heb je 20 auto,s en bij een andere rit minder, is soms niet leuk, maar kan altijd gebeuren.
Je kan niet altijd dingen plannen, zeker het weer niet de ene keer te heet dan te koud, regen wind.

Wij hopen toch dat er mensen zijn die een rit willen organiseren.
Hulp kan altijd gevraagd worden er zijn heus wel mensen die willen helpen met een rit.

Kom met suggesties en zet het op het forum. :!: :!:

Wij hopen dat de twente route doorgaat, georganiseerd door arno en dennis.
En dat er verder dit jaar en in de komende jaren nog vele ritten zullen volgen.
Zit er iemand met vragen over een rit zet het op het forum, wellicht is er iemand die een antwoord heeft.

Tot slot. we hopen op een mooi cabrio jaar.
Groetjes Ad en Ellen.
De reis ergens naar toe is even belangrijk als de bestemming zelf

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

foto's verrassingrit

Bericht door mototheo » 05-05-2013 11:34

Beste mensen,

deze schitterende dag is ook op foto vastgelegd. Helaas heb ik nog niet de kans gehad om e.e.a. te verwerken tot een digitaal album. Ik hoop daar dit weekend of anders deze week nog de tijd voor te vinden.

Uiteraard krijgen jullie ook hier weer bericht van met een directe link.

Excuus voor het lange wachten op de digitale herinneringen aan deze schitterende rit,maar ik moest de prioriteiten even anders leggen.

Jeroen, ik begrijp je overwegingen. Ook ik zit met het dilemma, tijd die je investeert en de beperkte groep die komt. Desondanks denk ik dat ik het voor het najaar toch weer wil proberen. Eerder gaat het mij niet lukken ivm verplichtingen en vakantie.

Anderen wil ik vooral oproepen om het voorbeeld van Ad en Ellen te volgen en een initiatief te nemen. Je kent je omgeving, jij weet de weggetjes. Het is vooral vooraf controleren en uitwerken zodat er een route komt die meegelezen kan worden, maar het hoeft in principe niet. We rijden volgens het systeem follow de leader (je voorganger).

Tot snel op de digitale snelwel met foto's en wie weet toch nog een route . . . .

Groet

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

foto's verrassingsrit 21 april 2013

Bericht door mototheo » 05-05-2013 17:38

Eindelijk, ze staan nu op onze fotosite ( www.fotosccfanclub.mijnalbums.nl ) in een eigen album. Er stonden in vergelijking met anders weinig te bewerken kentekens op de foto's. Het schoot dus sneller op dan ik verwacht had.

Dank aan Ellen en Antoinette voor de aangeleverde foto's.

Wil je snel naar het album, klik dan op de hyperlink Foto's Verrassingsrit 2013. Veel kijkplezier, voor hen die meereden veel mooie herinneringen en voor hen die in de toekomst mee willen, zie wat je te wachten staat.

Op de site tref je overigens albums van alle ritten aan.

Tot een volgende keer.

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 06-05-2013 13:31

hey Theo, tnx again voor weer een mooie sfeerimpressie en het bijbehorende werk....

Graag tot een volgende keer, groetjes en tot ziens,
Ralf
CC's make the world a better place!

Plaats reactie