interesse peiling, rit in brabant op iets andere manier

Heb je zin om een rit te organiseren en/of een oproep te doen, post je informatie dan hier.
Plaats reactie
206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

interesse peiling, rit in brabant op iets andere manier

Bericht door 206cc » 21-07-2013 14:15

hallo forum leden,

vandaag heb ik een heel mooi stuk gereden in brabant omgeving van bladel.
heb een rit van ca 100 km deze wil ik eventueel door jullie laten rijden met een aantal vragen tussen door, dus deze rit zal je in je eentje of kleine groepjes kunnen rijden, zelf natuurlijk de route lezen enz....

ik kan hem eventueel ook voor rijden maar dan is het een ritje van 2 uur zonder stop

dus misschien leuk voor een ochtend of late middag rit....

laat maar weten waar jullie voorkeur naar uit gaat dan kan ik kijken hoe ik het ga maken.

groeten,
peter
Afbeelding

macpro
Berichten: 171
Lid geworden op: 26-05-2010 20:56

Bericht door macpro » 22-07-2013 11:11

Klinkt leuk.
En een "speurtocht/kwistocht" is weer eens wat anders.
"I tawt I taw a puddy tat!" Tweety

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 11-08-2013 16:02

Vandaag met een smart club de route gereden, om te kijken of ze overal door konden ben ik dus voor de.smarts uitgereden.

gelukkig konden ze overal doorrijden en zaten er geen markten op de route.

het is een bolletje pijltje route die goed te rijden is, maar met een paar keuze wegen waar er maar 1 goed van is natuurlijk.

dus zijn er nog mensen die deze rit één keer willen rijden met de club?
er zitten onderweg diverse cafetjes om te stoppen (rijden in kleine groepjes) of individueel is het leukste. T is dus deels speurtocht :D

ook zitten er een paar vragen in welke onderweg beantwoord dienen te worden, aangezien er veel mensen zijn met mobiel internet zijn de vragen met mobiel internet deels te beantwoorden


planning voor de rit eind september
Afbeelding

Plaats reactie