Spa Francorchamps.

overzicht van CC of cabrio evenementen in het buitenland
Plaats reactie
Gast

Spa Francorchamps.

Bericht door Gast » 20-07-2008 21:04

Ik ben zaterdag en zondag naar Spa Francorchamps geweest voor de races van de 206-RCC.
Het was een mooie dag , alle wedstrijden waren goed.
Er stonden niet veel 206 CC 's op de parkeerplaats , ( Twee stuks ).
Ik heb foto's gemaakt .

John en Marlies
[/img]
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 21-07-2008 20:42

Hoi John en Marlies,
Je kunt foto's toevoegen aan je bericht.
Klik eenvoudig op de link 'Voeg een foto toe' direct onder het tekstvak waar je je bericht typt. Dit kan ook nog wanneer je je bericht later wijzigt.
Een andere mogelijkheid om snel een aantal foto's te plaatsen, is op de hyves: www.ccfanclub.hyves.nl Maar dan moet je natuurlijk wel zelf al een hyve-account hebben.
We zijn benieuwd naar je foto's. Was er trouwens geen 308CC aanwezig??

Gast

Foto's Spa Francorchamps

Bericht door Gast » 21-07-2008 22:25

Hier enkele foto's .Ik heb geen Peugeot 308 CC gezien in Spa.



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 22-07-2008 22:11

Mooie foto's.
Jammer dat wij dit jaar Francorchamps gemist hebben.
Maar je kunt nu eenmaal niet alles hebben ... wij zijn heerlijk een weekend gaan touren. Ook erg leuk en gezellig.

ccfever
Site Admin
Berichten: 298
Lid geworden op: 16-06-2008 22:08

Bericht door ccfever » 23-07-2008 21:42

goed te horen dat jullie het naar je zin gehad hebben in Francorchamps. Ik vind het zelf altijd weer leuk om eens een blik achter de race-coulissen te werpen en over het circuit rond te dwalen. Bovendien nodigt de omgeving uit voor een lekker toertochtje.....volgend jaar proberen we weer present te zijn.
gr
Ralf
CC's make the world a better place!

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

francochamps ed

Bericht door mototheo » 12-08-2008 22:28

Wist niet dat er met cc's geracet werd. Weet wel van de 307 cc in de rally-wereld. Heb genoten van de gepresenteerde foto's.
Lijkt me leuk om dit evenement volgende keer met een aantal van ons gezamenlijk te bezoeken. Lees wel of hier meer gegadigden voor zijn.

zo te zien kun je dus ook bij de pits komen en fotograferen. Lees graag meer over dit gebeuren en de dingen die er te zien zijn. Vind het niet erg om lekker gemaakt te worden. ;-)
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 13-08-2008 20:39

Volgend jaar zijn ook wij zeker van de partij......ben er al 2 keer geweest en is altijd ferm plezant!!!!!!Zeker ook de mooie rit die eraan vooraf gaat.
Maken er altijd een leuke uitstap van,beetje rondlopen op het circuit en tussen de auto's door.....verleden jaar de 308 gezien en al gefantaseerd hoe hij in cc uitvoering zou zijn.....bloedmooi dus :D

Vanaf het moment dat de datum bekend is zal er wel een seintje gegeven worden en een leuke tour gepland......

Groetjes Wendy
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 26-08-2008 23:08

oei ik wist ook niet dat je een cc op kon/mocht bouwen voor de race zit er wel echt super uit. allen kunnen de daken volgensmij niet meer open.

niet echt nodig in een race want dan is je earodinamica ook ver te zoeken.
Afbeelding

Plaats reactie