Kennismakingsrit

We willen graag een vliegende start maken met dit forum. Graag willen we jullie persoonlijk leren kennen, vandaar de kennismakingsrit.
Gast

Bericht door Gast » 02-08-2008 21:15

Bij ons in waalre is al heel wat water gevallen, maar je moet het maar positief zien want wat er nu valt dat hebben we morgen niet :D

mototheo
Hof-fotograaf
Berichten: 109
Lid geworden op: 23-07-2008 20:57

foto's

Bericht door mototheo » 03-08-2008 20:04

Beste mensen,
ik heb de foto's, die door mijn zoon en mij gemaakt zijn even snel bekeken en de meest slechte er uit gekieperd. De voorruit was niet helemaal aanslag vrij dus dat geeft soms een blauwe schijn over de foto. Jammer volgende keer maak ik de ruit aan de binnenkant eerst even schoon.

Wat ik graag wil weten is, of er een gebruik is mbt het beschikbaar stellen van foto's via internet. Zelf stel ik het op prijs indien het kenteken NIET LEESBAAR gemaakt wordt. Dat is even werk, maar het is ook een stukje veiligheid. Het gaat hier toch om de duurdere auto's en niemand heeft graag ongewenst bezoek. Graag wil ik weten hoe jullie hier over denken.

Zodra ik een antwoord heb kan ik de foto's beschikbaar stellen. In de tussentijd ga ik een beginnetje maken met het bewerken van de kentekenplaten. De overige foto's heb ik inmiddels geplaatst op mijn album, dat te breiken is via onderstaande link. http://fototheo.mijnalbums.nl/
Om de foto's snel en makkelijk op de site te krijgen heb ik ze verkleind in omvang en kb's. Wie de originele foto wilt hebben moet mij even mailen met het nummer van de foto. Dan ben ik bereid om ze door te zetten in het onbewerkte formaat (ong. 3 a 4 mb per foto!)

Groet en iedereen, de organisatoren in het bijzonder, heel hartelijk bedankt voor deze gezellige toertocht.

Op naar de volgende.

Theo
Tel je zegeningen, niet je beperkingen.

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 03-08-2008 22:15

Hallo allemaal,

CCteam Belgie ook weer veilig thuis......noodweer gehad onderweg!Die paar druppels vandaag waren daar heilig bij :lol:

Bedankt voor de gezelllige dag en tot weerziens,

Groetjes Wendy en Filip
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

mirjamnieuw
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-06-2008 20:40

Bericht door mirjamnieuw » 03-08-2008 22:19

We hebben inderdaad geluk gehad als ik al dat water zie in ons durpke. Nadat ik Sanne naar huis heb gebracht moest ik nog omrijden omdat er een straat helemaal blank stond.

We hebben een erg gezellige en leuke dag gehad met vele nieuwe gezichten.

Bedankt voor deze geslaagde dag

Groetjes Mirjam en Sanne

Gast

Bericht door Gast » 03-08-2008 22:26

Ha, wij zijn nog aan het nagenieten van vandaag. Wat hadden we een mazzel met het weer 8)
Ik ga nu de foto's al eens bekijken. Plaats ik van de week ook wel hier en op mijnalbum.
@Mototheo, over kentekens wel of niet, heb ik nog nooit zo nagedacht. Ik zal in elk geval uitkijken met evt. foto's van jouw auto en voor de rest de reacties ff afwachten

Cu all soon.

nander
Berichten: 30
Lid geworden op: 17-06-2008 11:09

kennis gemaakt.nl

Bericht door nander » 03-08-2008 22:33

Orga team hartelijken dank voor de supergezellige en prachtige dag, paar druppels regen, tussen de middag...verder leuke (nieuwe) mensen mee "kennis gemaakt"
wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar...
groetn uut t oosten A&A te G :lol: [/b]
De wijzen komen uit het Oosten....

hennie
Berichten: 42
Lid geworden op: 22-06-2008 17:04

1e tocht

Bericht door hennie » 04-08-2008 08:46

Allereerst het team bedanken voor de hele mooie rit. Nooit geweten dat er zo dicht bij huis veel moois te zien is. :)
Voor de rest een zeer goed georganiseerde tocht met een bijna 100% open dak score. Tot ziens bij een volgende tocht. :lol:

Hennie & Wyneth
Maurik

Gast

Bericht door Gast » 04-08-2008 16:57

Zo vandaag thuis gekomen van de kennismakingsrit, niet dat we zo ver hebben moeten rijden maar wij hadden een hotelletje geboekt, vandaar dat we nu pas thuis zijn.
Allereerst we hebben een geweldig leuke dag gehad, met een super mooie rit. Ik heb begrepen dat Karina en Wendy hiervoor verantwoordelijk waren, verder Ralf en Peter ook bedankt voor de mooie rit en de gezellige dag.
We hadden meteen toen we op het parkeer terrein bij de Mac een goed gevoel dat het een geslaagde dag zou worden, en idd dat was het ook!!
Wat bekende en nieuwe gezichten gezien, het was meteen zoiets van YES dat gaat goed komen vandaag. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes Harry en Hélene
Afbeelding

CCwendy
Berichten: 50
Lid geworden op: 17-06-2008 18:51

Bericht door CCwendy » 04-08-2008 20:45

Karina heeft de routes gemaakt......mijn taak was enkel koprijder groep 2.......dus alle eer gaat naar onze Karina,de super routequeen :lol:

Hebben ook erg genoten van de dag en hopen dat er nog vele mogen volgen :!:

Groetjes wendy
"Rijd nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen"

theo7300
Moderator
Berichten: 48
Lid geworden op: 22-06-2008 18:58

Bericht door theo7300 » 04-08-2008 22:41

Ja het was zeker leuk, de rit was erg mooi, we hebben genoten!

Plaats reactie