Schade aan onderzijde van de auto

Hier kun je je positieve en negatieve ervaringen rond garagebezoeken kenbaar maken. Blijf objectief, hate-posts worden verwijderd!
Plaats reactie
inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

Schade aan onderzijde van de auto

Bericht door inprescom » 13-07-2009 13:18

Zaterdag j.l. (11-07) heeft er een zgn. wielwissel plaatsgehad, de auto stond op de brug en de bandenman attendeerde mij erop dat de auto
(3 weken oud) schade had. Er is een steun (motorsteun o.i.d.) krom en beschadigd en de moterafdekplaat ontbreekt.
Wel vreemd dat ze dit bij de delaer niet hebben opgemerkt want de originele sportvelgen zijn door de dealer gedemonteerd, maar dit terzsijde.
Al met al een fout van de werkplaats, auto moet nu terug, onderdlen zijn nog niet voorradig en we moeten maar afwachten wanneer we hem terugkrijgen. We wilde juist met onze nwe. auto op vankantie !!
Altijd op zoek naar ......

Gast

Bericht door Gast » 13-07-2009 19:32

Vervelend zeg..

Ook dat de onderdelen niet op voorraad zijn.. Dat viel mij ook al op. Voor een waterpomp/remleiding moest ik 2 weken wachten (+ een week extra voordat ze tijd hadden om de boel te repareren..) Maar goed..

Hoop dat de auto snel terug is, fijne vakantie!

Gr.

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

reactie dealer

Bericht door inprescom » 14-07-2009 11:21

De auto is gisteren waarschijnlijk pas echt nagekeken en men is tot de conclusie gekomen bij de dealer dat "de stang" bij alle 308CC modellen krom zijn en dat er geen morbescherming meer nodig is.
Als bewijs heeft men een nieuwe auto aan de onderzijde aan mij laten zien.
Dus een typisch gevalletje van "FOUTJE BEDANKT".

Al met al toch wel lachwekkend en zeer sportief door de dealer opgelost.
Altijd op zoek naar ......

Plaats reactie