schade herstel

Hier kun je je positieve en negatieve ervaringen rond garagebezoeken kenbaar maken. Blijf objectief, hate-posts worden verwijderd!
Plaats reactie
206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

schade herstel

Bericht door 206cc » 30-11-2009 10:44

hi, ik heb mijn auto laten herstellen omdat er vogelpoep was ingevreten in de lak. t spuitwerk is echt super gedaan.

aan eenkant zat het dakrubber niet helemaal lekker waardoor ik nat werd.
hiervan zeiden ze dat ze er niet aangezeten hadden wat mij onwaarschijnlijk lijkt als je t dak moet schuren en spuiten. gelukkig lekt het nu niet meer.

echter toen ik eens goed ging kijken hadden ze de net gespoten motorkap en mijn A-stijlen beschadigd (stijlen van de voorruit).
dit komt dat ze met de hoekjes van de motorkap ertegen hebben gestoten.
met als gevolg puntjes lak van de a-stijl en motorkap, en een zij-scherm was bekrast.

ze hebben me toegezegt dat ze t zouden maken.
ik ben benieuwd.

word vervolgd.

groeten,
peter 206cc
Afbeelding

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 13-12-2009 15:29

de schade die ze gemaakt hadden is hersteld.

nu weer hopen op de mooie dagen.
Afbeelding

inprescom
Berichten: 101
Lid geworden op: 19-06-2009 14:59

schade herstel

Bericht door inprescom » 14-12-2009 17:21

Erg netjes dat ze het zo snel hebben gefikst, heb recent een groot probleem gehad met mijn garage (was niet onze peugeot)over het feit
dat men bij een wisseling van 4 banden drie velgen hadden beschadigd !!
Na heel veel gez... zijn alle velgen alsnog vernieuwd.
Groeten, André
Altijd op zoek naar ......

206cc
Berichten: 753
Lid geworden op: 25-08-2008 17:11

Bericht door 206cc » 28-06-2010 17:32

ondertussen weer een kras op mijn achterbumper verwijdert,
en jawel hoor ik ben weer niet tevreden, er zitten druipers op de rand en stof in de lak (2 puntjes) de rest wat ze hadden gespoten de vorge keer ben ik ook niet meer zo blij mee.

in de zon lijkt dat spuitwerk net een sinaasappel en ook hier zitten stof puntjes in.

vrijdag maar weer terug voor die achterbumper en dan eens kijken of ze nog iets kunnen met de rest.

word weer vervolgt
Afbeelding

Plaats reactie